piątek, 31 sierpnia 2012

coś na ksztalt candy :-)

Witajcie!
Chciałam  ogłosić  małe  candy.Mam w posiadaniu dwa komplety małych ,metalowych zawieszek Lindt.Sama wygrałam  je w jakims konkursie i chętnie  podziele sie jednym z Wami. Znając  Wasze kreatywne dusze,szybko znajdziecie na nie pomysł  :-)
Do kompleciku dołączę drewnianego ptaszka,którego przemalowałam.Wystarczy sznureczek i może zawisnąć na gałązce,lub patyczek-będzie wtedy mógł stać(na przykład w doniczce :-) )
Zasady powszechnie znane:

1.zostaw komentarz pod tym postem oraz wyraź chęć wzięcia udziału w losowaniu
2. podlinkuj powyższe zdjęcie na swoim blogu
3.w candy mogą brać udział osoby posiadające bloga.
4. będzie mi miło jeśli będziecie obserwować mojego bloga :-)

Jeśli ktoś chciałby takie szyldziki,zapraszam :-)





29 komentarzy:

  1. Świetne:) Co prawda żaden pomysł jeszcze nie przychodzi mi do głowy, ale chętnie zgłoszę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny, bardzo ładnie tu u Ciebie, masz głowę pełną pomysłów i twórczych inspiracji a zdjęcia jasne i świeże ładnie to pokazują. Chętnie wezmę udział w tym czymś na kształt candy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny :)
    Piękne zdjęcia można tu u Ciebie pooglądać :)
    Oczywiście i ja staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne candy. Oby się udało....
    Zapraszam również do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. KROPELKO ..PIĘKNE TE SZYLDY:)...POOGLĄDAŁAM SOBIE PO PRZERWIE TWOJEGO BLOGA...ROBISZ ŚLICZNE ZDJĘCIA...NIE MYŚLAŁAŚ ABY PODAWAĆ NAM JE W WIĘKSZYM FORMACIE????

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam do kolejki po sliczne candy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj
    Przepiękne szyldziki, ustawiam sie w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się, super by pasowały do mojej kuchni...aż już trzymam za samą siebie kciuki:)))
    pozdrawiam serdecznie
    ps. super blog- już obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Szyldziki urocze. Z chęcią się nimi zaopiekuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,

    chętnie stanę w kolejce po szyldziki, na pewno coś wymyślę:),

    pozdrawiam cieplutko
    mojeaniutkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią się zapiszę , piękne szyldziki :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  13. Szyldziki są piękne i z przyjemnością o nie zawalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Są prześliczne. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie na niebieskie candy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. O kurcze, no bombastyczne! staję w kolejce i już trzymam kciuki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nio to i ja spróbuję ...;) buziam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przyłączę się do zabawy i cichutko czekam na losowanie :) Pozdrawiam ciepło i zapraszam na candy do mnie http://rozanewzgorze.blogspot.com/2012/09/anielskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Trafłiam tu przed chwilą i zostaję na dłużej:-)
    chętnie wezmę udziła w zabawie, zawieszki cudeńka i dobe miesjce już dla nich mam:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Szyldziki świetne - ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozgoszczę się w kolejce i chętnie przygarnę. Zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę udział!:) Z radością będę obserwować Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Staję w kolejce bo śliczne śliczności przygotowałaś:))

    Serdecznie pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te zawieszki dlatego ustawiam się w kolejce,może mi się poszczęści i zawędrują do mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj, wspaniałe szyldziki, kto by nie chciał? Cieszę, że trafiłam w takie ciepłe, nostalgiczne miejsce.

    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się dopisuję i do mnie zapraszam: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnością tu będę gościć i oczywiście mam chęć na te wspaniałości. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cudne te szyldziki!:) W takim stylu, jaki lubię:)
    zapraszam do siebie:)
    http://www.filcoholiczka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny :-) Bedzie mi milo jeśli jeszcze tu wrócisz:)